Üdvözlünk a Dreamfish Horgászportálon!

Üdvözlünk a Dreamfish Horgászportálon!

Szeretnénk az új, modern külsővel és a folyamatosan frissülő hírekkel, cikkekkel, tesztekkel, videókkal minőségi kikapcsolódást, naprakész információkat nyújtani minden horgásztársunknak. Széles termék kínálattal rendelkező webáruházunkkal, pedig nem csak a interneten, de a vízparton is tartalmas és eredményes szórakozást biztosítani.

Daiwa HYDROLASTIC a webáruházban Magyarországon a legjobb áron

Daiwa HYDROLASTIC a webáruházban Magyarországon a legjobb áron

Bolti elfogadóhely
Otp szép kártya MKB SZÉP kártya K&H elfogadóhely
MasterCard Visa
Szállítás
Házhoz szállítás
Pick Pack Pontra való szállítás
Vásárlás feltételei
 
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Ami csak viszonteladóknak szól azon részek elé "Viszonteladóknak:" felirat került. A szerződés nyelve magyar.
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
Céginformáció
Békéltető Testület elérhetőségei

Céginformáció:
 
DreamFish Kiskereskedés:

Tulajdonos:
Hegedüs Csaba (egyéni vállalkozó)
Székhely:
Adószám:
4031 Debrecen István út 27/E Fszt 2.
60359678-2-29
Nyilvántartási szám:20498938 (Kibocsájtó: Debrecen Önkormányzat jegyzője)
Bankszámlaszám:70100145-11089964
(A3 Takarékszövetkezet)
Bemutatóterem:4032 Debrecen, Böszörményi út 68. H épület / 1-es üzlet
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek:07:30 - 18:00
Szombat:07:00 - 14:00
Vasárnap:     ZÁRVA
Telefon:0036 52 999-111
Weboldal:www.dreamfish.hu
E-mail:info@dreamfish.hu
További elérhetőség:www.dreamfish.hu/elerhetosegek
Honlapkészítő:www.ppn.hu
Tárhely:www.hosting55.hu
Kapcsolattartó:Hegedüs Csaba (e-mail: info@dreamfish.hu)

Tandem Baits Nagykereskedés:

Tulajdonos:
Fish-Tech Kft.
Székhely:
Adószám:
4032 Debrecen Görgey utca 12. 8/64.
22973007469011309
Cégjegyzék szám:0909019792
Bankszámlaszám:-


Mintabolt:4027 Debrecen, Böszörményi út 68. H / 1. üzlet
Telefon:0036 52 999-111, 0036 20 490-1314
Weboldal:www.tandembaits.hu
E-mail:info@tandembaits.hu
Honlapkészítő:www.ppn.hu
Tárhely:www.hosting55.hu
Kapcsolattartó:Hegedüs Csaba (e-mail: info@tandembaits.hu)

Üzletünk, webáruházunk horgászcikkek kis- és nagykereskedelmével foglalkozik. Kapcsolatban állunk - több, mint 100 horgászmárkát lefedve - nagykereskedelmi raktárakkal itthon és külföldön egyaránt. Kiemelt márkáink: Tandem Baits, Shimano, SPRO, Nevis, Carp Academy, Gamakatsu, Energo Team, Daiwa, Cormoran, Carp Zoom, Haldorádó, SBS. De forgalmazunk ezeken kívül - a teljesség igénye nélkül - bojlis (Korda, CCMoore, Gardner, Mainline), verseny (Tubertini, Milo, Rive, Trabucco), pergető (Rapala, Salmo, Rapture, Orkla) felszerelések gyártására specializálódott márkákat is. Webáruházunkon keresztül bonyolítjuk a Tandem Baits, és Winner márkák nagykereskedelmét viszonteladók részére.

Böngészés a webáruházban:

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val (27% ÁFA tartalom) együtt tüntetjük fel! A termék nevére vagy a termék sorának végén található kosár ikonra kattintva az adott termék adatlap oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képeket is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.
Viszonteladóknak:
A nagykereskedelmi rész eléréséhez a Tandem Baits Nagykereskedés feliratra kell kattintani, vagy be kell lépni viszonteladói regisztrációval. A viszonteladói ár eléréséhez minden esetben viszonteladói regisztrációval be kell jelentkezni. Ennek hiányában csak az ajánlott fogyasztói áron tekinthető meg az adott termék. A nagykereskedelmi felületen böngészhetnek átlag felhasználok is regisztráció nélkül vagy regisztrációval.(jelenleg nem üzemel)

Keresés a webáruházban:

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő jobb oldalán a reklámfal alatt található a "Termék keresés". A beviteli mezőbe kell beírni a termék nevének egy szavát vagy szórészletét. Az OK gomb megnyomása után, a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyeknek nevében szerepel a beírt szó vagy szórészlet. Ezek közt kikeresve a keresett terméket rákattintva eljut a termék részletes adatlapjára. Vagy, ha egy adott márka termékeit keresi akkor szintén jobb oldalon a "Kiemelt márkák" alatt - melyekre rákattintva ugyanúgy leszűri a feltüntetett márkát, márkákat - található a Márkák szűrő. A nyílómenűben kiválasztva a keresett márkát majd az OK gombra kattintva megjelennek azon főkategóriák és alkategóriák amelyekben az adott márka termékei megtalálhatók. Fontos! Ahhoz, hogy egyéb márkákat is látni lehessen a szűrést meg kell szüntetni! Amennyiben egy terméket nem talál, nyugodtan forduljon hozzánk a megadott elérhetőségeken és tájékoztatjuk arról, hogy a megadott terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem. Ha betudjuk szerezni és szeretné megvenni a keresett terméket, feltöltjük a webáruházba akár pár órán belül, de legkésőbb másnapra. Így az már elérhető lesz a webáruházban.

Regisztráció:

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban (továbbá hozzászólni, apróhirdetést feladni és fogásait feltölteni), először regisztrálnia kell magát. Jobboldalt fent "Bejelentkezés" menü pontra kattintva a megnyíló belépés oldalon a "Regisztráció" gombra kattintva megnyílik a regisztrációs ablak. Fontos! Regisztráláshoz a felugró ablakokat engedélyezni kell az oldalon! Itt kell megadnia valós adatait. A regisztrált adatokat harmadik félnek nem adjuk ki.
  • Teljes név: ide a teljes nevet kell beírni Viszonteladóknak: ide a cégszerű nevet kell beírni 
  • E-mail cím: ide valós e-mail címet kell megadni, mert a regisztráció végén egy megerősítő e-mailben küldött linkkel lehet aktiválni a felhasználói fiókot
  • Felhasználónév: ide a fantáziára van bízva mi kerül, de ne legyen trágár vagy sértő mert az a név átírásra kerül
  • Jelszó: ide egy könnyen megjegyezhető jelszó kerüljön, ha a későbbiekben elfelejtené megadhat újat a regisztráció gomb alatt található "új jelszó" linkre kattintva
  • Jelszó újra: ide kell beírni még egyszer a megadott jelszavat, ügyelve a kis és nagybetűk egyezésére is
  • Vásárlás mint: az alapbeállítás a "Magánszemély", ehhez nem kell nyúlni
Viszonteladóknak:
  • Vásárlás mint: át kell állítani "Cég (viszonteladó)" állásra, ekkor láthatóvá válik egy újabb kitöltendő beviteli mező
  • Adószám: Cég (viszonteladó) regisztrációnál kitöltése kötelező, a megadott adatnak valósnak kell lennie
Vásárlás a webáruházban:

A terméket megvásárolni csak a termék adatlapján lehet, a termék listában nem lehet vásárolni onnan csak a termék adatlap elérése lehetséges. A "Kosárba" (kosár alakú gombra) kattintva kezdeményezhető az áru vásárlása. Minden esetben egy felugró ablak jelenik meg a vásárlás megerősítése miatt. Fontos! Vásárláshoz a felugró ablakokat engedélyezni kell az oldalon! Miután bekerült a kosárba a termék, lehet folytatni a vásárlást. A termék mennyisége tetszés szerint állítható a mennyiség gombokkal. A felfele gombbal +1 db terméket, a lefele gombbal -1 terméket lehet állítani. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. 0 db termék beállítására értelem szerűen nincs lehetőség

Szállítási határidők: a termék adatlapon minden esetben feltüntetjük a szállítási határidőt, ez az idő tájékoztatást szolgálja, ránk nézve - mivel a legtöbb esetben a termék nem található meg a     bemutatóteremben, hanem azokat külső raktárról vagy külföldről szerezzük be - nem                 kötelező érvényűek. A szállítási határidőket lehetőségeinkhez mérten mindig próbáljuk betartani,   az azoktól való pozitív vagy negatív eltérést minden esetben jelezzük a megrendelő felé. Ha egy termék beszerzése elhúzódna lehetőség van annak visszamondására, vagy ha több termék is lett rendelve és azok sürgősen kellenek is, akkor azon termékek, amelyek nálunk vannak - egyeztetés után - kiszállítására kerülhetnek.
Kosár tartalma: A kosár tartalma mindig frissül, miután új tétel kerül bele. Az kosárban található tételek száma és áruknak összege a lap tetején található "KOSARAD" felirat alatt mindig megtalálható. Termékek kosárba helyezéséhez nem szükséges bejelentkezés, de így csak 24 órán keresztül áll módunkban a kosár tartalmának megőrzése. Amennyiben 24 órán belül ugyanazon gépről, ugyanazon böngészővel - amennyiben a cookie-k (sütik) nem lettek törölve - bejelentkezik a felhasználó, a tételek véglegesen a kosarába kerülnek. Ha bejelentkezve kerül egy termék a kosárba, az a megrendelés véglegesítéséig, a termék törléséig vagy a kosár ürítéséig a kosárban is marad korlátlan ideig
A  kosár részletes tartalma elérhető:
  • a főoldalon a "KOSARAD" feliratra kattintva
  • a főoldalon a "KOSARAD" felirat mellett található "tovább" feliratra kattintva
  • a főoldalon a "KOSARAD" felirat előtt található nagyméretű kosár ikonra kattintva
  • belépés után az adatlapon a kosarad gombra kattintva
Itt bármikor tetszés szerint módosítható a tételek mennyisége, törölhető az adott tétel.
  •  tétel mennyiségének módosítása: a tétel mennyiségét beírással vagy a fel és le nyilakkal lehet változtatni (a 0 érték beállítása az törléssel egyenértékű). A megváltoztatott értékek a "Mennyiségek mentése" gombra kattintva menthetők, a felugró jóváhagyási ablak  "OK" gombjának megnyomásával
  • tétel törlése: a tétel mennyiségének 0 értékre állítása után a "Mennyiség mentése" gombra kattintva, a felugró ablak "OK" gombjának megnyomásával vagy a tétel sorának végén található piros x ikonra kattintás után, a felugró jóváhagyási ablak  "OK" gombjára kattintva
  • kosár ürítése: tételenként kitörölve vagy a "Kosár ürítése" gombra kattintás után, a felugró jóváhagyási ablak  "OK" gombjára kattintva
A termék nevére kattintva a termék adatlapjára jut.
A "Korábbi megrendeléseid" gombra kattintva a felhasználói adatlap megrendelések füle nyílik meg itt az összes az adott felhasználóhoz tartozó addigi rendelés kerül feltüntetésre. 
Levásárolható jutalom összeg: ha már vásárolt nálunk vagy egyéb ok miatt  jutalomban részesítettük, akkor itt az aktuális Dreamfish egyenlege szerepel. Minden más esetben 0 Ft az itt szereplő összeg. Levásárláshoz be kell írni a levásárolandó összeget. A végösszeg maximum 50%

Minimális rendelési tétel: a minimális  rendelési tétel amit fogadni tudunk az 1000 Ft értékű, az ennél kisebb értékű rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni. A rendelésnek felső határa nincs.

Rendelés módjai: 3 formában tudunk rendelést elfogadni
  • A rendeles@dreamfish.hu, info@dreamfish.hu, viszonteladóknak: rendeles@tandembaits.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, a csomagküldés és számlázás pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám és e-mail cím, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán nincs, vagy nem a megrendelő által rendelt méretben, ízben, színben stb. tudjuk beszerezni) és a szállítási forma (boltban átvétel, Pick Pack Pont vagy futárszolgálat). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük!
  • A 0036 52 999-111 telefonszámon munkaidőben (H-P: 07:30-18:00; Szo: 07:00 - 14:00; Vas: ZÁRVA óra között) munkatársunk felveszi a rendelést és tájékoztatja a megrendelőt a vásárlási feltételekről.
  • A webáruházon keresztül regisztrált felhasználóként
Rendelés a webáruházból: a kosárban szerepelő tételek megrendeléséhez a részletes kosár "Megrendelés" gombjára kell kattintani. Ekkor bejön a "MEGRENDELÉS LEADÁSA" oldal, ahol 5 lépésben véglegesíthető a megrendelés.

Rendelés lépései: a rendelés véglegesítéséhez 5 lépésen kell keresztülmenni, minden esetben a "tovább" gombra kattintva lehet továbblépni, a "vissza" gombra kattintva egy lépést vissza
  1. Termékek ellenőrzése: itt a tétel mennyiségének változtatására, a tétel törlésre van mód, a kosár tartalma pontban leírtak szerint
  2. Adatok egyeztetése: ez a lépés a megrendelő adatainak véglegesítését szolgálja, az esetleges változásokat a számlázási
  3. Szállítási mód kiválasztása: "Átvétel a boltban", "Kiszállítás futárral"; "Személyes átvétel Pick Pack Ponton" opciók közül lehet választani. Részletes leírást a "Szállítási módok" pont alatt lehet találni. 
  4. Fizetési mód kiválasztása: egyelőre az "Előre utalás" és "Utánvétel" opciók közül lehet választani ez a későbbiekben bővülhet. Részletes leírást a "Fizetési módok" pont alatt lehet olvasni
  5. Megrendelés leadása: ebben a lépésben az összes addigi 4 lépésben beállított opció egy lapon látható, visszaellenőrizhető, kinyomtatható. A "mégse" gombra kattintva ki lehet lépni a megrendelésből, de az addig beállított opciók elmentődnek.  A "Megrendelés leadása" gombbal az addigi beállításokkal leadható a rendelés. A felugró jóváhagyási ablak "OK" gombjának megnyomása után a rendelés leadottnak tekinthető, a megadott e-mail címre egy visszaigazoló elektronikus levél automatikusan kiküldésre kerül.
Rendelési állapotok: a rendelés leadása után a teljesítésig több lépés szükséges. Ezekről a lépésekről minden esetben tájékoztatjuk a megrendelőt egy automatikus e-maillel.
  • Feldolgozás alatt: ezen állapotban feldolgozzuk a megrendelést, egyeztetünk az esetleges kérdéses dolgokról a megrendelővel telefonon vagy e-mailben.
  • Előlegre vár: bizonyos nagy értékű termékek megrendelésénél előleget kérhetünk. Ennek értéke a termék vételárának maximum 20%-a. Minden esetben egyeztetünk a megrendelővel - az előleg szükségességéről és mértékéről - telefonon vagy e-mailben.
  • Beszerzés alatt: ha a megrendelt tétel valamelyike nem található meg raktárunkban akkor azt be kell szereznünk. Ennek várható idejét feltüntetjük a termékeknél, attól bármilyen eltérésről a megrendelőt értesítjük.
  • Beszerezve: ez az állapot akkor áll fenn, ha a megrendelt összes tétel a raktárunkban megtalálható, de még nem adtuk át szállításra. Bolti átvétel esetén a rendelés átvehető.
  • Fizetésre vár: ha az előreutalást választotta a megrendelő, akkor a kifizetésig ez az opció áll fent
  • Szállításra átadva: ez az állapot amikor a szállítócégnek már átadtuk az összes csomagot kiszállításra
  • Teljesítve: a megrendelt összes termék a megrendelő birtokába került és mi az ellenértéket megkaptuk
  • Elutasítva: ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk a megrendelést teljesíteni, minden ilyen esetben egyeztetünk a megrendelővel
Szállítási módok:
  • Átvétel a boltban: Kiválasztása a rendelés 3. lépése, "Szállítási mód kiválasztása" alatt található "Átvétel a boltban" rádió gombjának megjelölésével történik. A rendelés 4032 Debrecen, Böszörményi út 68. H épület / 1-es üzletben történő személyes átvétele. Nyitva tartásunk, elérhetőségeink: KATT IDE
  • Kiszállítás futárral: Kiválasztása a rendelés 3. lépése, "Szállítási mód kiválasztása" alatt található "Kiszállítás futárral" rádió gombjának megjelölésével történik. A rendelés Trans-o-Flex futárszolgálat által kerül kiszállításra a megadott szállítási címre. Házhoz szállítást csak magyarországi címre tudunk vállalni! Bruttó (27% ÁFA tartalom) költsége (utánvéttel és előreutalással egyaránt), az ország egész területére:

20000 Ftalatt990 Ft
 20000 FtfelettINGYENES
  • Személyes átvétel Pick Pack Ponton: Kiválasztása a rendelés 3. lépése, "Szállítási mód kiválasztása" alatt található "Személyes átvétel Pick Pack Ponton" rádió gombjának megjelölésével történik. A rádió gomb megjelölésével automatikusan megnyílik a Pick Pack Pont boltválasztó alkalmazás, amiben ki kell választani a kívánt Pick Pack Pont átvevőhelyet. A város, és a cím kiválasztása után részletes információt kap a kiválasztott átvevőhelyről. A rendelés a kiválasztott Pick Pack Pontra kerül kiszállításra. A Pick Pack Pontról bővebb információ: KATT IDE! Áfával terhet költsége (utánvéttel és előreutalással egyaránt), az ország egész területére:
 20000 Ftalatt890 Ft
 20000 FtfelettINGYENES

Fizetési módok:

A termék ellenértékének megfizetése a szállítás módjától függően az alábbiak szerint történhet:

  •    A termék személyes átvétele esetén a vásárló a vételárat készpénzben köteles kiegyenlíteni a termék átvételekor számla ellenében
  •    Futárszolgálattal történő szállítás esetén a vásárló a futárnak köteles a vételárat készpénzben megfizetni a termék kiszállításakor számla ellenében.
  •    A termék átvételét megelőző banki átutalással. (ez egy normál banki átutalás, az eladó által e-mailben megküldött bekérő alapján). Ebben az esetben a termék a vásárló részére való fenntartása, és annak kiszállítása csak azt követően valósulhat meg, hogy annak ellenértéke megérkezett az eladó bankszámlájára. Külföldi bankszámláról történő utalás esetén kérjük kiemelten figyeljen arra, hogy a termék vételára maradéktalanul kerüljön jóváírásra bankszámlánkon

Az eladó az áru tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig fenntartja. Az áru tulajdonjoga a teljes vételár megfizetésével száll át a vásárlóra. A számlázási adatokat a rendelés teljesítését követően, a számla kiállítása után nem tudjuk módosítani. Kérjük, minden esetben bizonyosodjon meg, hogy a rendelés visszaigazolásában szereplő adatok megfelelőek-e a számla kiállításához. Amennyiben a visszaigazolt adatokon változtatni szeretne, kérjük, ezt tegye meg a weboldalunkon.


Jutalom- és kedvezményrendszer:

A webáruházunkban vásárló vevőket a következő jutalomösszegekben részesítjük a vásárlás végösszegéből a Dreamfish számlájukon. Fontos! A jutalom összeg csak sikeres vásárlás - a rendelési státusz "teljesítve"-re állítása - után íródik jóvá!

  • 10000-19999 Ft >>> 3%
  • 20000-34999 Ft >>> 5%
  • 35000-59999 Ft >>> 7%
  • 60000-99999 Ft >>> 9%
  • 100000 Ft-tól >>>>>11%

A jóváírt jutalomösszeget a következő vásárlásnál felhasználhatják vagy gyűjthetik is a számlán a vásárlások után kapott összegeket. A gyűjthető összegnek felső korlátja nincs!

Az jóváírt  jutalomnak időbeni lejárata van. Minden egyes jóváírás 180 napig él a számlán aztán lejárés törlésre kerül. A lejárat előtt 30 és 7 nappal figyelmeztető emailt küldünk. Aktuális egyenleg az felhasználói fiók, adatlap menüpont alatt kerül feltüntetésre. A Dreamfish számla alakulását nyomon lehet követni a felhasználói fiók, jutalmak menüpontja alatt. 

 

Felhasználás:

  • a felhasználható jutalomösszeg a vásárlási összeg maximum 50%-a
  • a felhasznált jutalomösszeg nem számít bele a szállítási kedvezmény és a jutalomösszeg számításba (pl.: Ha van 4350 Ft jutalomösszeg és ingyen házhoz szállítás, valamint 5%-os újabb jutalom összeget a cél akkor minimum 20000 Ft  + a felhasznált jutalom összeg értékben kell vásárolni webáruházunkban. Tehát, például az összes jutalomösszeget felhasználva, 20000+4350=24350 Ft-ért kell minimum vásárolni.)

Elállás joga, menete:

A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld.expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztó részére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.


Jótállás, szavatosság:

Jótállás

A SHIMANO és SPRO cég egyes termékeire a hazai importőr, a 1-3 év garanciát biztosít. A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Az új PTK. konkrétan meghatározza, hogy a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Minden esetben a Fogyasztó/Vásárló viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.


BékéltetőTestületek elérhetőségei:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52/500-710 , 52/500-745
Fax: 52/500-720
Ügyintéző: Nemes Brigitta
E-mail: Nemes.Brigitta@hbkik.hu
bekelteto@hbkik.hu


Online Vitarendezési Platform:


Felelősség korlátozása:

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak. Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.


Adatvédelem:

Az eladó a hatályos Infotv.-nek megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes adatait. Az eladó kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás, számlázás) érdekében szükséges adatokat kér a vásárlóktól. Eladó tájékoztatja vásárlókat, hogy a vásárlók személyi adatait adatbázisában elkülönítve tárolja, az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt (pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe. Az adatkezelési folyamat az adatvédelmi biztoshoz bejelentésre került. Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés teljesítése és a számla kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés során feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak. Az eladó kijelenti, hogy a vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében igénybe vett alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a tárolt adataihoz hozzáférjen, azt ellenőrizze, módosítsa vagy törölje. A vásárló jogosult tájékoztatást kérni a tárolt adatairól. Eladó a vásárló adatait zárt rendszerében legalább 6 évig, vagy a törlés kéréséig tárolja.


Egyébb rendelkezések:

Eladó jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani.
A változtatások a webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell alkalmazni. Amennyiben az eladó és a vásárló egyedi szerződést köt valamely termék megvásárlására, akkor jelen általános szerződési feltételek csak annyiban alkalmazandóak, amennyiben az egyedi szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet és a kapcsolódó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.





Termék keresés
Kiemelt márkák
tandem baits termékek shimano termékek spro::nevis::carp academy::gamakatsu termékek energoteam termékek daiwa::cormoran termékek carp zoom::carp 'n' carp termékek haldorado termékek sbs termékek
Márkák
Akciós termékek