Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia, Szavatosság

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az áru átvételétől számított 6 (hat) hónap. Szavatossági igény elévüléséig, annak érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére.

 

Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:


a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a DreamFish Horgászbolt a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;


b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a WalterLand Áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.

 

Jótállás

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig.

Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a WalterLand áruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;


b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a WalterLand áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A rendeletek teljes szövege itt olvasható:
- 45/2014 kormányrendelet

 

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a soroksári WalterLand Áruházba a vásárlást igazoló számlával együtt (WalterLand Soroksár, 1237 Budapest, Bevásárló u. 8).  Fontos tudni,  hogy a törvényi szabályozás értelmében a vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a vevőt terheli. Ennek megfelelően portós csomagot nem veszünk át! Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a WalterLand Áruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.

Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:

  • feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
  • bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
  • orsók talpának törése vagy görbülése  

Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.