Valóban van-e raktáron a termék?
Amennyiben a termék mellett zöld színnel megjelenik a ”KÉSZLETEN” vagy "X db VAN RAKTÁRON" felirat, akkor igen. Ha ezt a feliratot látja hogy, "KÜLSŐ RAKTÁRON - RENDELHETŐ" a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt is igénybe vehet. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül a termék. "NEM KAPHATÓ! Kifutás dátuma: 0000.-00-00" felírat esetén, kifutott termékről van szó, ami nagy valószínűséggel, már nem lesz elérhető a gyártótól sem.
Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?
Nem feltétlenül, de érdemes, mert egyrészről hűségpontot kap érte, amit be lehet váltani, másrészt, a regisztráció megkönnyíti a későbbiekben történő rendelést, ezenkívül rendszeresen értesítjük önt a legfrissebb akcióinkról, híreinkről, ha felíratkozik hírlevelünkre.
Mire érdemes figyelnem a regisztráció / rendelés során?
Az egyik legfontosabb dolog, hogy pontosan adja meg az adatait.
Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?
Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.
Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?
A csomagokat Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja a 29.990 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük.
Felveszi velem a futárszolgálat a kapcsolatot?
Igen, a futárszolgálat minden esetben értesíti Önt e-mailben a kiszállítás napján.
Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?
Igen, az üzletünkben. Bankkártyás és Készpénzes fizetési lehetőség közül lehet választani.
Hogyan fizessem ki a rendelésemet?
Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel, vagy bankkártyával tudja kifizetni a megrendelését.
Van lehetősége Átutalásos fizetésre, SimplePay / Bankkártyás fizetésre, illetve bolti átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával fizethet az üzletben.
Mi a teendőm, ha sérült / hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?
A legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. Mivel párhuzamosan üzemeltetjük a webáruházat és a boltunkat, nagyon sok felelőségteljes feladat hárul ránk, viszont olykor mi is hibázunk.
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.