Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Valóban van-e raktáron a termék?

Amennyiben a termék mellett zöld színnel megjelenik a ”KÉSZLETEN” vagy "X db VAN RAKTÁRON" felirat, akkor igen. Ha ezt a feliratot látja hogy, "KÜLSŐ RAKTÁRON - RENDELHETŐ" a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt is igénybe vehet. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül  a termék. "NEM KAPHATÓ! Kifutás dátuma: 0000.-00-00" felírat esetén, kifutott termékről van szó, ami nagy valószínűséggel, már nem lesz elérhető a gyártótól sem.

 

Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?

Nem feltétlenül, de érdemes, mert egyrészről hűségpontot kap érte, amit be lehet váltani, másrészt, a regisztráció megkönnyíti a későbbiekben történő rendelést, ezenkívül rendszeresen értesítjük önt a legfrissebb akcióinkról, híreinkről, ha felíratkozik hírlevelünkre.

 

Mire érdemes figyelnem a regisztráció / rendelés során?

Az egyik legfontosabb dolog, hogy pontosan adja meg az adatait.

 

Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?

Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.

 

Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja a 29.990 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük.

 

Felveszi velem a futárszolgálat a kapcsolatot?

Igen, a futárszolgálat minden esetben értesíti Önt e-mailben a kiszállítás napján.

 

Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?

Igen, az üzletünkben. Bankkártyás és Készpénzes fizetési lehetőség közül lehet választani.

 

Hogyan fizessem ki a rendelésemet?

Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel, vagy bankkártyával tudja kifizetni a megrendelését.

Van lehetősége Átutalásos fizetésre, SimplePay / Bankkártyás fizetésre, illetve bolti átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával fizethet az üzletben.

 

Mi a teendőm, ha sérült / hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?

A legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. Mivel párhuzamosan üzemeltetjük a webáruházat és a boltunkat, nagyon sok felelőségteljes feladat hárul ránk, viszont olykor mi is hibázunk.
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.

 

KÖSZÖNJÜK A BIZALMÁT!